Saturday, August 24, 2013

R A Y A : 3

Raya raya raya . Kali ni raya di skolah sebelum ni raya 'bergerak'. Anyway, best la jugak tapi tak ramai yang datang raya kat skolah. byk jugakla gmbr because guna camera Nad.

So I'm just going to post the photo now . uhh yeah

From Nad's camera .
 Azim : Kau tak setaraf level aku.
Adlina : Whatever. 
 Fiezu : Tengok awek tu cun ann.
Sri : Yela 




 Me and Wani 
 "WE ARE BESTFRIEND" 2 Budak tinggi 
                                                  Cikgu mencuri! lol
                                                Wuuu KFC!

                                          Me : I'm going to kill Syafiqah.
 Me : Kita akan memulakan mesyuarat dunia. Saya nak PBS dibatalkan.
Everyone : YES! 
                              
                             Alahai kesian aku tgk Danial ngan Afiq makan tanpa pinggan.
 Eveyone : Peace~!
Nabila : Apahal ngan diaorg ni?
Btw, waktu ni Adlina kene paksa amik gmbr. tgk muka tak rela dia. 

                                                                                      Menung jauh nampak.

My phone camera (Please understand the camera sucks)  :  



                                                  WATLEK WATPEACE!
                                                              Ngantuknya~~
 Adlina : Kau ni 1 + 1 pon tak tau. mcm ni la jwpannya 11 la.
Nabila : Ouh. 
                                             What time is it?!  EAT TIME!

                                                     Dua lelaki 'macho' eh?
                                    Naufal : Meh aku rasa sikit cupcake aku ni.


 Eh tak nampak Aiman disitu . lol .
Naufal : Sedap jugak cupcake aku. 
                                                             Wani, please smile ^_^
 

Sri : 5 + 5 = GWIYOMI. 

Yeah that all of it .nothing much . no heart feelings guys. Just for fun ^^
Aku menaip smpai kul 2 am . tangan aku dah membeku dlm aircond ni . Bubye .

 WE ARE ONE! 

No comments:

Post a Comment